Thursday

Surat pemberitahuan

Untuk makluman semua yg belum maklum kerana belum lagi dimaklumkan daripada pemaklum kepada yg bakal memaklum, HAHAHAHA. Okay hambar. Tahu, KBYE. Itu je nak post. Boleh ? Haha. Macam ni ceritanya yang sebenar. Saya selaku pemilik blog usang ini, memaklumkan bahawa blog ini tidak lagi diguna pakai. Hal ini kerana, hidup harus diterus. Mimpi semalam harus dilenyapkan dari pndgn mata dan ditelan walaupun pahit. Hamboi buat lagu ke apa gua ni ? Okay, azam tahun baru kurangkan mengarut ya Maya ;P
Maka dengan ini, blog ini akan berada dlm kenangan sahaja. REST IN PEACE yaww ex blog ! Eh blog pun ada bekasnya ya? Pun boleh. Ini tiada sangkut paut dengan EX okay. Ehh ! Kekeke. Dah, lupakan kenangan itu semua, teruskan hidup. Jalani jalan yang sudah dipilih. Tsk. Oh kalau ada yang tertanya, kenapa tak delete je terus blog ni kan ? Jawapannya. Hihi. Saya disini memenuhi permintaan bekas peminat saya, untuk tidak memadamnya. Bekas peminat. Sekian terima kasih ;)

So, kepada sesiapa yang masih sayang akan diri ini dan masih mahu mengambil tahu mengenai kehidupan baru saya, silalah berpaling tadah ke blog yang baru dibina kira2 sebulan yang lepas agaknya. Tapi tapi tapi, blog ini masih suram dengan isi contents nya ya pak, ibuk. Ehh dah isi, content lagi pula. Bahasa pun -,- Dan blog ini juga masih belum dilaunchkan kepada warga tempatan mahupun antarabangsa. Pada mulanya, nak buat utk diri sendiri jewww. Haha. Kira luahan hati lah kan. Tapi tapi tapi, bosan pulak cakap sorang -.- So, sila ke link berikut untuk keterangan lanjut.




Akhir, sekian sahaja surat pekeliling dari saya. Saya mula confuse. Mula menulis panjang. OHH SAYA SALAH BLOG. INI KENANGAN. JADI, MARILAH KITA MENGORAK LANGKAH MENUJU WAWASAN. KBYE MENGARUT TAK BERAGAKKKK. Kbye !

PROUDLY ANNOUNCE,
Blog ini ditutup dengan rasminya.

No comments: